Wineberries

Publicerat: 2012-09-03 Kl: 01:45:55 | I kategori: Hemma i Byn



Oj, idag blev det sent!
 
Har suttit med en jobbig uppgift i flera timmar. Trodde den skulle vara snabbt avklarad men så var inte fallet :(
Nu är den inlämnad och väntar på godkännande..
 
Dagen idag har mest tillbringats i vinbärsbuskarna i granngårn.
Jag har planterad nya buskar här hemma iår så det blev inte så mycket bär här, hittade en stackars klase svartvinbär :-)
Fick ihop 10 liter rödvinbär och det måste jag säga är bra för att vara mig. Jag hatar att plocka bär och det tror jag har med min barndom att göra när mamma och pappa tvingade oss att plocka vinbär hemma ;-)
Men ska man ha saft så måste man...
 
 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0