Vinter?

Publicerat: 2012-09-24 Kl: 20:44:59 | I kategori: Allmänt



Imorse fick jag skrapa rutorna på bilen..
 
Skoldag nr.1 är över, jag har kommit hem, vilat litegrann, ätit middag och öppnat posten :)) Där låg ett armband och ett halsband från Icon Design som jag beställde i somras från Campadre på 65% rabatt. Visar senare eller imorrn..

Dagen har varit rolig i skolan, lite nervös i början innan man visste vad som skulle hända. Kul att träffa alla igen och det känns som vi känner varann jätteväl fast vi bara träffats 1 ggr förut. Det är säkert för att vi ser varann så pass ofta på skype och FB.
 
 
Nu ska jag ta och koka mig lite kaffe och slötitta på tv:n innan det är dax för duschning och sängen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0