Idag är dagen här

Publicerat: 2012-09-14 Kl: 22:05:54 | I kategori: Hemma i Byn



Vi har äntligen flyttat tillbaka till köket i den norra flygeln..
Så himlans skönt :-) Allt är inte riktigt klart, men snart.. Det som jag stuvat in i förrådet behöver ju en uppdiskning, sen är allt klart.
Undra hur många steg jag tagit här inne idag?
Sprungit fram och tillbaka så jag har ont i fotsulorna.. Men det är de värt :-)
 
 
Såhär fint väder har vi haft i byn idag.
 
Imorse hade vi strömavbrott igen i tre timmar och jag hade en kärlknöl i ugn :-( Tror det gick bra ändå men de återstår att se imorrn till middan..
Det har tydligen varit något stort fel som inte är lagat än utan vi blev påkopplade på nått lokalt vattenkraftverk så länge.. Framme på byn måste de koka vattnet innan de dricks och vattenbilar stod på Ica med dricksvatten.. Tur vi har egen brunn..
 
Strömavbrott
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0