Hundar, Rabies och Datorer

Publicerat: 2012-09-07 Kl: 22:43:00 | I kategori: Hemma i Byn



Ja, då har vi fått en ny familjemedlem på prov.
En åtta månaders Alaskan Husky hane som Karln har valt att kalla Cujo. Hans riktiga namn är svårt att uttala så då väljer han Cujo, som är en rabiessmittad sankt bernadshund i Stephen King bok som tar ihjäl folk?! Låter tryggt..
 


 
Dagen har spenderats med ansiktet i datorn som vanligt och händerna viftandes i olika konstilationer.. Det är ganska svårt kan jag säga er.. Ibland känns det helt oövervinnerligt men jag har bestämt mig att jag ska klara det här... Alla veckans uppgifter är inlämnade, nu återstår bara lite rättningar. Sen är det bara på nästa veckas uppgifter...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0