Dinner Down Town

Publicerat: 2012-09-21 Kl: 23:42:54 | I kategori: Allmänt



Hä vart middag i stan ikväll.
En riktigt fet burgare cheese & garlic på Biteline med BBQ Wedges. Den satt fint i kistan.. Men det tråkiga var att min feta mercedes gick sönder på väg till stan så vi fick vända hem igen och byta bil... Varför ska jag ha sån jävla otur jämt med bilar?? :-(
 
 
Dagen har varit gårdagen lik, plugg, plugg och varit ute och stökat lite. Planterat ljungen jag köpte igår, ställt undan möbler och cykeln..
Morgonen spenderades framför datorn och med telia i örat. De hade nå bugs på sidan deras så jag fick inte till beställningen utan var tvungen att ringa in.. Kan säga att de hade högtryck på telia idag :-) Åhh vad jag längtar tills jag får min nya Phone..
 
Imorrn ska vi till stan, jag ska köpa nya mjukisbyxor :-)
Mine are broken, theese are broken (känner ni igen filmrepliken?) Hehe, jag är på gång, känner mig otroligt rolig ikväll..
 
Bjuder på en suddig bild på mig själv, det hör inte till vanligheten..
 


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0