Vilken dag Vilken dag

Publicerat: 2012-10-19 Kl: 23:07:44 | I kategori: Allmänt



Hade en övning på skype imorse sen åkte vi in till stan jag och Elviz.
 
Stannade i Nacksta och spolade av bilen så jag inte skulle få massa skäll på besiktningen. Drog in till city för att hämta mina glasögon, vilket inte gick så bra till en början. Strulade med en massa papper och regler som finns om man är student?! Ja, herregud... Fick tillslut lämna utan glasögon för att skynda till besiktningen.. Slängde av Elviz hos mamma medans.
Väl på besiktningen inreggad, inkörd och klar så säger killen: Du vet att bilen är reggad som bårbil va? Öhhhh, nä?!
Då har alltså mercedesen gått som taxi med bår och inte blivit omreggad och ingen sa nånting om det när vi köpte den :( Blir man nå trött eller... Som tur var hamnade jag hos den enda kille som utförde registreringsbesiktningar så han fixade det på en gång, men jag blev 1200:- fattigare.. Pengar som jag verkligen inte har nu.... En possitiv sak var att bilen inte fick nån annan anmärkning, zip, zero, noll, nada fel!! Blankos filli pappros ;-)
 
Tillbaka till glasögonaffären och nu fick jag äntligen med dem därifrån, åkte upp till pappa för att fixa lite med nå serier men skiten funkade inte... Så då fick mamma bju på en kanna kaffe och mackor. Elviz har föresten hittat sin bästa kompis idag, han heter Arne ;-)
BRA fredag C har haft!! Nja.. men det återstår en timme så den kan ju fortfarande bli bättre...
 
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0