Tisdagar is tha Shit

Publicerat: 2012-10-02 Kl: 23:03:00 | I kategori: Hemma i Byn



Plugg Plugg Plugg
 

Brolle kom och hälsade på en sväng, vi bäljde i oss en kanna kaffe och surrade skit :-) Sen ringde Jossan och ville åka till stan, hon hade smörat för mamsen så vi fick låna hennes bil..
In till självaste Sundsvalls staden för att införskaffa lite gitarrsträngar sen bar det av till trakterna jag känner mig trygg i, BIRSTA CITY ;-)
 
 

Det var ljust när vi gick in och mörkt när vi kom ut..
Dagens måste var apoteket och skoinpregnering sen såklart när man går in i affärer bara sådär så blir det alltid något extra. Jag brukar undvika sånt just därför men Jossan letade nånting speciellt så jag tror vi var in i nästan alla affärer på hela Birsta City.. Där kan jag säga att till och med jag ligger i lä ;-)
Hittade en smyckeshängare som jag varit ute efter till min Walk in Closet som bara skrek mitt namn och ett armband på Glitter..
 
 
Hem till Karln som väntade med middag, Maria Montazami, plugg och sen sova sött...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0