Stadsbesök i självaste Staden

Publicerat: 2012-10-09 Kl: 20:53:45 | I kategori: Tänkvärt



Jag måste säga att jag nästan fick en chock idag när jag var i stan.
 
Kommer inte ihåg sist jag var inne på stan och speciellt inte nere runt navet och ån.. Det kändes som värsta slummen.. Ja, jag vet att det alltid har varit lite si och så nere på navet men jag kan inte komma på att det var som det är nu.
Polisen verkar vara stationerad därnere och de såkallade Alaget är personer som jag känner till i min ålder, sen är ju såklart de gamla gubbsen också kvar men de börjar bytas ut.. Usch, det var inge roligt att se :-(
Vart är staden påväg?
 
 
Kyrkan är iallafall fin..
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0