SNÖ

Publicerat: 2012-10-29 Kl: 23:22:42 | I kategori: Hemma i Byn



Det har kommit ganska mycket snö idag i byn..
Lite mysigt är det tycker jag, det blir ljusare och finare.. Isen har börjat lagt sig på tjärna och vi har inte tagit upp båten undra hur många gånger jag måste säga till om det. Önskar jag kunde gå ner och bära upp den själv!
 
Skurade vardagsrummet förut idag, kändes bra i själen. Vi (jag & Elviz) gick ut medans golvet torkade och jag började plocka bort lite av Karlns skrot som jag tjatat om i veckor nu.. Men det straffade sig genom att jag tjongade huvudet rätt in i en stor jävla tank som står mitt på gårn :-(
Katastroftankarna kom på en gång. Kände jag mig lite yr och mådde jag inte lite illa? Hjärnskakning eller kanske hjärnblödning. Ringde till Karln och berättade så han visste om jag var lite konstig när han kom hem..
Ja, jag vet att jag är lite eller ganska mycket knäpp men jag lever och mår bra så det var ingen skakning på hjärnan.. ;-)
 
 
Efter "olyckan " gick vi in om myste ner oss i soffan och kikade på Homeland..
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0