My Eyes & Slink In

Publicerat: 2012-10-09 Kl: 21:04:00 | I kategori: Kläder



Idag tog jag äntligen tag i saken och gick till en optiker och kollade synen..
 
Det gick bättre än förväntat. Antingen så var min förra optiker bakom flötet eller så är mina ögon självläkande.. Troligen det första alternativet. Var lite torr i ögonen så jag fick droppar men jag behöver nu bara ha glasögon när jag läser och sitter vid datorn :-)
 
Kikade lite snabbt på bågar men parkeringstiden gick ut så jag var tvungen att skynda mig.. Tänkte jag skulle svänga förbi nästa gång jag är i stan och prova lite :-)
 
 
 
 
 
Nu till något helt annat..
Jag gjorde även en sån där må bra grej idag, en välgärning som känns bra i hela kroppen..
Har rensat här hemma bland mina mössor, stoppade ner alla jag inte använder i en påse och gick in på Slink In med dem. Det blev mycket uppskattat.. Gör det ni också, istället för att slänga eller bara låta sånt ni inte använder ligga.. Ge en hemlös en varm mössa, halsduk, vantar, skor eller varför inte en jacka...
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0