Kan int sova

Publicerat: 2012-10-26 Kl: 02:37:09 | I kategori: Hemma i Byn



Kan inte fatta att imorrn har jag en diskussionsuppgift på Skype kl 13.00 sen har jag LOV :-)
Helt otroligt...
Har inte bestämt mig om jag ska åka in till stan en sväng eller bara vara hemma och njuta, vi får se. Tänkte jag skulle handla till min WiC.

Apropå WiC så måste jag hylla IKEAS app, den man kan göra inköpslistor i. Jag har gjort en lista på alla grejer jag ska ha till WiC: en, det är ganska mycket smågrejer som konsoler och sånt. Men då står det i appen om allt finns hemma och vart jag kan hitta allt på tag själv lagret, både hylla och fack! Saldot på varulagret uppdateras varje dag. Snacka om enkelt och snabbt det ska gå :-)

Nä hurrunini, om man skulle ta och försöka sova!
Good Night wherever you are ❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0