Jag har bestämt mig

Publicerat: 2012-10-08 Kl: 23:17:47 | I kategori: Hemma i Byn



Orkar inte med dessa väderleksrapporter längre och jag tror inte att de blir så saknade heller..
 
Dagen har som alla andra vardagar bestått av plugg, massa filmning och skypning.. En liten promenad belönade jag mig själv med efter några uppgifter var klara..
Härligt höstväder idag, men vägen är fortfarande förjävlig att gå på. När det kommer bilar måste man hoppa ner i diket så man är säker på att inte bli påkörd eller få en stenbumling i huvudet..
 
 
Ett samtal från en kär vän fick jag också idag.. Jag längtar tills vi ses LP♥
 
Bjöd grannfrun på middag, kassler med kantareller och matvete och sen var det bara att sätta sig vid datorn igen.. För imorrn ska jag till stan och besöka dövföreningen :-) det kan jag säga är en skräckblandad förtjusning.. Måste förbereda mig och göra lite extra uppgifter så jag inte kommer allt för långt efter..
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0