Händerna i luften

Publicerat: 2012-10-18 Kl: 22:48:00 | I kategori: Hemma i Byn



Petra (September) Marklunds nya låt tycker jag om, bara så ni vet ;-)
 
Sov ganska länge idag, är fortfarande väldigt trött. Karln tycker att jag ska lägga mig tidigare men det tycker inte jag..
Satte igång med plugget och skypade med en av mina lärare när Edwin kom ner. Jag frågade om han kunde gå ut med hundarna så jag kunde koncentrera mig.. Det gjorde han, eller försökte iallafall :-) För när han fick ut en hund så sprang en annan in och tillslut så blev han så nyfiken på vad jag gjorde så han kom smygandes bakom mig och kikade, Lillgubben ♥
Undra vad min lärare tänkte när han såg Edwin smygandes.. Haha..
 
När jag var klar så snodde jag ihop en klappgröt som jag och Edwin smaskade på. Han hade aldrig smakat klappgröt nångång så jag lovade för några veckor sen att fixa det.. Men han tyckte bara att det var liite gott :-)
 
 
 
 
Nu har vi tagit hand om massa älgkött medans jag samtidigt skypat med några klasskompisar för en gruppövning.. Multitasking :-)
Dricka kvällskoppen, göra en uppgift sen sova.. Imorrn ska jag besikta bilen...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0