En doft av bajs låg över Byn

Publicerat: 2012-10-17 Kl: 20:10:30 | I kategori: Hemma i Byn



Imorse när jag klev utanför dörren så visste jag vad som var på gång att hända..
Bajsbilen (Slammbilen) var i byn..
 
Fick besök av min vän Karin idag, det var ett tag sen nu så vi hade lite att ta igen :-) Sen var det bara att sätta sig vid datorn och fortsätta med mina övningar. Det går lite trögt denna veckan för jag är så trött, hoppas det släpper snart... Nu sitter jag och väntar på att nån av mina två favvo klasskompisar ska logga in på skype så jag kan terrorisera dem med frågor ;-)
 
Titt på gullplutten i kojan sin ♥
 
Ikväll ska jag se Kalla Fakta om granskningen av Parken Zoo på fyran kl. 21.30






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0