Dilemma Deluxe

Publicerat: 2012-10-23 Kl: 00:08:12 | I kategori: Allmänt



Men åhhhhhh vilket dilemma jag har hamnat i...
 
På lördag går Högskoleprovet av stapeln och jag har anmält mig för länge sen pga att det kan vara bra att ha om man skulle vilja söka Universitet igen.. Resultatet gäller ju i 5 år och blir jag inte nöjd med resulatet så kan jag alltid skriva om det...
 
Nu till dilemmat..
Jag är bjuden på dop på lördag och inte vilket dop som helst.. Det är en döv familj som ska döpa sitt barn så det kommer att tolkas i kyrkan.. Jag tror inte ni förstår hur jättegärna jag vill gå på detta dop.. Det kanske aldrig kommer en sån här chans igen...
 
Jag som nästan ALDRIG har nått planerat på helgerna, det är så typiskt :(
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0