Bågar & Serier

Publicerat: 2012-10-12 Kl: 23:03:00 | I kategori: Skönhet



Vi har lysknappar i badrummet :-)
 
Idag har vi (jag & Elviz) varit hos Brolle i stan.. Pluggat och styrt upp lite tv tittning.. Åkte ut till Birsta en sväng och jag kan än en gång konstatera att man inte ska handla på Elgiganten..
 
Trötta gossar.
 
I förrgår sa Karln till mig att om jag kastade min Body Butter Pink Grapefruit så skulle jag få pengar av honom att köpa en ny med ANNAN DOFT... Han tycker den luktar kattpiss och inte vill jag väl gå runt och lukta kattlåda direkt ;-) Även fast jag tycker den luktar hyfsat...
En ny är inköpt och doften är godkänd :-)
 
 
 
Femte avsnittet av SoA avklarat, nu är det helg och jag ska slappa järnet..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0