HoHo

Publicerat: 2012-11-09 Kl: 00:01:32 | I kategori: Hemma i Byn



Snart fredag igen, jag fattar inte vart veckorna tar vägen. Gör du?
Dagen har gått i pluggets tecken och på kvällskvisten fick vi främmande av H-G, Filip och Elviz brudar Astrid och Emma.. Så det har härjats hejvilt här hemma. Trött hund sover nu i mitt knä :-)
 
Jag och Jossan har varit på kvällsprommis och fick oss ett rejält uppvaknande.. Grannens hund, en stor lajka hanhund skrämde livet ur oss (mest mig tror jag) Att jag inte fick panik och trodde det var en varg är helt obegripligt ;-) Jag slet iallafall upp Elviz helt instinktivt i famnen och skrek att han skulle gå hem och det gjorde han.. Så hädanefter kan ni kalla mig C the dogwhisperer...
 
Good night my friends goodnight..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0