Som vi har längtat..

Publicerat: 2012-05-14 Kl: 22:45:36 | I kategori: Allmänt



Nu har vi äntligen varit och hälsat på Niinis, jag och Elviz.
Det har vi väntat länge på :)
Han körde järnet ett tag, pinkade in revir på ryamattan och tog Niinis till sin egna lilla bitch tills han tvärslocknade i mitt knä

Mycket snack blir det när vi ses och tyvärr inte alltid goda saker.. Det händer mycket här nu i lilla Sundsvall och vi fattar ingenting. Hoppas på att vakna upp och allt bara är en dröm.


Elviz gillar inte riktigt stan än, så vi måste försöka åka in lite oftare så han vänjer sig. Det är väl mest kopplet han är fundersam över men jag vågar inte ha han lös. Är ju även förbjudet vilket jag tycker är bra..

En utslagen Elviz efter stadsresan.. :)


Snart sängdax för mig med för imorrn kommer snickersarna som sagt och knackar på :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0