Huvudvärken från Byn

Publicerat: 2012-05-30 Kl: 20:44:27 | I kategori: Allmänt



Har en huvudvärk som inte är rolig..
Den har kommit på eftermiddagen nu i två dagar. Tur Ipren finns.

Vi har varit till stan idag jag och grabbarna. Åt lunch hos Karlns mamma sen lämnade jag dem där och åkte på ett möte på arbetsförmedlingen och en födelsedagspresent inhandling till Karlns syster som fyllde den 15:e, så det var dax tycker jag ;)
Sen fikade vi och begav oss hemöver där Brolle väntade på kaffe.

Nu ligger vi på soffan, dricker vatten och försöker få bort huvudvärken..



Två trötta hundar som slängde sig i min famn och somnade när jag kom och skulle hämta dem :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0