Data Akuten

Publicerat: 2012-05-12 Kl: 20:31:10 | I kategori: Hemma i Byn



Idag har jag lekt installations tekniker och hjälpt Kjelle att installera en ny skrivare. Både han och Mimmi (Karlns moster) var så imponerad och jag sög åt mig allt :)
För oss andra är det ju egentligen en väldigt enkel grej men för dem är det stort pga att de är synskadade. Men jag hjälper gärna till och få känna mig duktig ;)

Elviz lekte med Mimmi under tiden och verka ha mycket roligt..
Han fick en boll av Mimmi som hon kastade och sen klappade hon med fingrarna i golvet och då kom han tillbaka till henne med den. Han är så klok min lilla vovve. Undra om han märkte att hon är blind?


Kjelle och Elviz posar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0