Well Well Well

Publicerat: 2012-03-19 Kl: 17:24:42 | I kategori: Allmänt



Måndag igen då, veckorna bara rullar på och snart är det vinter och 2013. Om nu inte jorden går under i år som det är sagt.. Jag och Karln har inte börjat bygga på arken nere i tjärn än (se filmen 2012 så förstår ni vad jag menar) men vi har ju hela sommarn och hösten på oss, så vi ska nog hinna ;)

En sväng till stan blev det på förmiddan, jag handlade ingenting mer än mat. Klapp på axeln! Besökte Fyndlagret och tittade på allt skräp. Jag brukar åka dit med jämna mellanrum för ibland har de fått in nått fint skräp som kanske kan komma till användning, men jag gjorde inga fynd denna gång..

När jag kom hem hämtade jag Diva så jag fick nått sällskap. Ska snart gå en sväng och lämna tillbaka henne och titta vad brevbäraren haft med sig för spännande idag.



See you later






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0