The Birds are hungry

Publicerat: 2012-03-06 Kl: 18:36:07 | I kategori: Hemma i Byn



Jaha, vad har hänt idag då?
Snickarna var här en sväng och rev lite mer i köket..
Pratade med min vän och vapendragare som bor i Växjö, sen drog jag fram på byn och slängde lite glas på återvinningen och postade traderakläder på Ica.

Åkte hem och tog med mig Diva på en tur sen satt vi ute i solen och myste ett tag. Gick in och rastade snabeldraken en sväng och tog upp dagens middag ur frysen (blodpudding och fläsk).
Avverkat några kapitel i boken. Jag har bestämt att jag ska läsa lite varje dag. Annars kommer jag inte läsa ut den även fast att den är jättebra och hoppas att jag på så sätt ska få tillbaka min läslust som jag hade förr i tiden..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0