Ozzy gästbloggar

Publicerat: 2012-03-25 Kl: 20:37:45 | I kategori: Hemma i Byn



Åhhh vad härligt det är med vår. Det riktigt spritter i tassarna och ibland tror jag att jag är kattunge igen. Det är mycket roligare att vara ute nu när det inte är så kallt. Idag satt jag vid släntkanten ner mot vägen och lyssnade om mössen vaknat och tittat ut från alla hus och ladugårdar. Det är ganska lugnt på den fronten än..

Om jag är ute sent på kvällen så brukar morsan ropa på mig och då är det bäst att springa in för annars blir det väl utegångsförbud. Sen är jag ganska rädd för alla ljud och djur runtomkring och om inte Agnes är med mig så sover jag gärna inne på natten.



P.S Jag sover i soffan nästan varje natt fast jag inte får, sen hoppar jag ner när jag hör väckarklockan så jag tror inte de vet om det.. Busigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0