Maria Montazami

Publicerat: 2012-03-18 Kl: 20:52:40 | I kategori: Allmänt



Ikväll har Mrs Montazami sin skådespelar debut i kanal 5:s Partaj. Det ska bli spännande att se :)

http://www.festmagasinet.se/wp-content/uploads/2010/12/Maria-Montazami.jpg

Karl var borta i morse när jag vaknade, på jobb såklart och min dag har bestått av hushålls sysslor som tvätta, vika, städa, wordfeuda och surfa runt i cybervärlden. Inget annorlunda alltså!
Vädret skärpte till sig på eftermiddan och solen bröt sig fram ur molnen. Riktigt härligt!

Imorrn tänkte jag mig in till stan en sväng, kanske byta tillbaka till min egna bil och besöka Birsta en sväng. Vi får se om jag tar på mig spenderar byxorna ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0