Irriterad

Publicerat: 2012-03-09 Kl: 17:43:46 | I kategori: Allmänt



Med jämna mellanrum brukar jag lägga ut kläder på Tradera för att jag lessnat på dem och vill ha nått nytt i garderoben.. Det händer ganska ofta att folk som vunnit auktioner inte betalar och jag blir lika förvånad och irriterad varje gång. Man budar väl inte om man inte vill ha saken i fråga? Eller tydligen gör man det men VARFÖR? Är det för att jävlas eller är det snorungar som egentligen inte har pengar men vill ha ändå..

Igår efter att ha mailat två gånger till en som inte betalat tog jag och ringde upp henne. Hon ursäktade sig så mycket med att det var NOG hennes dotter som budat!? Då skulle jag vilja ge henne ett tips. BYT LÖSENORD så dottern inte kan gå in och buda på en massa auktioner.
Hon lovade att hon skulle betala så förhoppningsvis så gör hon det och jag slipper vara irriterad nå längre.

Tack för mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0