Birsta City

Publicerat: 2012-03-13 Kl: 20:26:10 | I kategori: Skönhet



Fick sig ett besök av mig idag, jag handlar inte bara på nätet utan besöker även butiker in real life ibland också :)
Jag köpte äntligen en ny mascara, min gamla är torr och gör nästan ont att använda. Trodde jag skulle få en ny av mamma i julklapp för det brukar vara den återkommande klappen men dock inte denna jul :)
Var även lite wild and crazy och köpte ett nytt märke! Loréal Lash Architect, tyckte den såg snygg ut...



På Stadium inhandlades nya handskar, ett par tumhandskar från Everest som är fingerhandskar inuti om ni förstår vad jag menar och ett par vanliga fingervantar. PÅ REA :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0