Aprilväder i Mars

Publicerat: 2012-03-10 Kl: 15:56:06 | I kategori: Hemma i Byn



Trevligt väder det är här i byn. Det spöregnar och blåser svinet för tillfället :(

Här händer inte så mycket idag. Rörmockaren alias Karlns bror var här på förmiddan och kopplade ur allt vatten i vattenskade delen av huset och jag lekte med barnen medans.
Sen åkte jag och Karln och kollade lite virkeshögar i den lilla grannbyn (spännande) och nu ligger vi skavfötters i soffan och lyssnar på regnet.. Tror jag ska slumra till en sväng innan vi ska börja med schlagermiddan ;)

Jag kämpar även med en Wordfeud omgång mot Växjö och har helt värdelösa bokstäver. Tror jag haft alla Ö, C, Z, Y och Ä:n som finns. Det går alltså sämre än vanligt för mig och jag har inget tålamod att sitta och leta ett bra place för mina brickor. Det är nog därför jag är värdelös på WF. Så vill ni vinna, spela mot mig ;)


Vill ha SOOOL!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0