Spöregn Spöregn hela dan

Publicerat: 2012-06-26 Kl: 22:39:24 | I kategori: Allmänt



Jag har börjat städa i vattenskade delen idag.
Känns bra måste jag säga och på fredag kommer mamma och hjälper mig med köket sen är det bara att flytta tillbaka :)) Åhh vad jag längtar tills vi sover i sovrummet igen...
 
Har även fått hämtat hem min bil idag, kändes som att köra en ny bil. Jag som kört Karlns gamm L200 och van att ta i när man både växlar, bromsar och kopplar :)
Men nu ska den ut på blocket, alltså min bil.. Nyfixad och fräsch.. Du får gärna köpa den om du vill!? Jag vet att du vill ha den!! ;)
 
Imorrn händer det!
Jag ska resa den långa vägen över skogen och äntligen få träffa Märta och Angelina igen. Nu är de här på semester och vi ska träffas så mycket vi bara kan. Jag lääängtar ♥
 
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0