Skolavslutning och Influensa

Publicerat: 2012-06-07 Kl: 22:09:28 | I kategori: Hemma i Byn



Imorrn är det dax.
Jag och grabbarna ska åka och möta upp Frida för att titta på Edwins avslutning. Så nu hoppas vi på bra väder och massa glada barn som sjunger sommarsånger..



Vi skulle egentligen ha varit på studentfirande idag/kväll men Karln ligger helt däckad i nått som måste vara influensa. Han har feber, ont ihela kroppen och kräks.
Jag tror aldrig jag sett han såhär. Han är inte den som klagar så han måste må riktigt dåligt. :(
Inatt har han legat och ojat och stönat så jag har inte kunnat sova. Det blir alltså tidigt i säng så jag orkar med examens firande imorrn bitti :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0