Sekreterare C

Publicerat: 2012-06-05 Kl: 23:19:32 | I kategori: Hemma i Byn



Jaha, då har jag lekt klart sekreterare för den här gången..
Både igår kväll och ikväll har jag varit och hjälpt en snäll farbror med lite datagrejer.. Känns skönt att göra lite nytta nån annanstans än hemma för en gång skull..

Dagen har väl inte bestått i så mycket mer än att försöka lugna ner vilddjuren här hemma. Jag hoppas att det blir bättre väder snart så vi kan vara ute på dagarna, för det tär på humöret kan jag lova att ha två små valpar inomhus i stort sett hela dagarna förutom pinkpauser i spöregn..
T.o.m pinkpauserna är jobbiga för jag måste lyfta ner båda två från trappen ungefär 150ggr så att de tillslut fattar att om de pinkar så får de gå in sen ;)

Men jag biter mig i tungan och ser glad ut för de är ju trots allt mina småtroll som jag tycker så mycket om ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0