Offline

Publicerat: 2012-06-18 Kl: 18:14:11 | I kategori: Hemma i Byn



Blogg.se appen verkar ligga nere, den fungerar inte för mig iallafall och mitt IPhoto bibliotek håller på att uppdatera sig och har gjort det i flera dagar nu?! Så det lär väl sluta med att alla foton är borta :( Men då kan jag lova att nån kommer att få sig en rejäl utskällning...

Det betyder alltså att jag inte kan lägga upp en enda bild här, så att ni vet.
Blogga utan bilder är inge roligt.. Men jag återkommer så fort allt är fixat..

Kan meddela att imorrn blir allt klart efter vattenskadan :)) Eftersom det ska vara våtrumsmatta i min WiC så kommer det en golvläggare imorrn och fixar det.. Sen är det bara städningen kvar..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0