Ny vecka nya möjligheter

Publicerat: 2012-06-11 Kl: 20:16:36 | I kategori: Hemma i Byn



Då var det måndag igen...

Snickarna har varit här och lagt golvet i badrummet idag. Jag ska knäppa kort senare eller imorrn bitti så ni får se :) Det blir mycket bra men det ser ju lite konstigt ut innan fogen är på plats.

Själv har jag städat mammas bil invändigt, snäll som jag är. Brolle har min bil för det är lite som ska fixas med den så då åker jag i mammas gocart så länge.
En promenix har vi också gjort innan spöregnet och åskan kom, som gick ganska hårt här i byn.
Då passade vi på att ha sitt träning inne (eftersom man måste dra ur varenda kontakt som finns i byn när åskan går).. Gick väl sådär, Elviz kan sitta och har kunnat det länge men Enzo JR är lite senare/trögare så där får vi träna lite mer..



Imorgon ska jag och Elviz på tjejmiddag i Hälsingland :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0