Nattsudd

Publicerat: 2012-06-28 Kl: 02:01:30 | I kategori: Allmänt



Varför går jag inte och lägger mig?
 
Jag tycker att det är mysigt att vara uppe sent, men vill egentligen inte sova så länge på morron heller och det blir ju lätt så när jag är vaken halva natten.
Det går mycket bra serier på nätterna som t.ex Law and order, Medium, GhostWhisperer som jag fastnad vid och gärna ser.. Det vore mycket bättre om de gick tidigare på kvällen, speciellt nu när det bara är skit före 00.00.
 
Imorgon/idag är det torsdag och hemmadag tror jag.. Stöka undan lite tills mamma kommer på fredag och hjälper mig att städa.
Ganska tokigt att man städar för att städa!?
 
See you tomorrow ladies and gents!
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0