1-års Jubileum

Publicerat: 2012-06-26 Kl: 22:56:47 | I kategori: Hemma i Byn



Idag för ett år sedan skrev jag mitt första inlägg i Hemma I Byn Bloggen.
Den skapades den 25 Juni men mitt första riktiga inlägg kom den 26:e. Jag fattar inte att det har gått ett helt år, att jag i 365 dagar har skrivit varje dag här..
 
Jag tycker om att sitta och titta tillbaka ibland och jag hoppas att jag kommer att fortsätta att skriva för det blir ju lite som en dagbok som man kan titta och minnas alla glada och dåliga dagar...
 
 
Hoppas att ni fortsätter att kika in här ibland och lämna gärna en kommentar om ni vill..
 
Jag ska nu bjuda er på den allra första bilden jag laddade upp här, från Byn såklart :)
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0