Yeah Yeah Wow Wow

Publicerat: 2012-07-04 Kl: 21:44:13 | I kategori: Hemma i Byn



Sitter här i min ensamhet med hårfärg i håret och en hund sovandes i knät.
 
Karln är på GF med arbetskompisarna och käkar och förlustar sig.. Själv är man hemma och försöker hålla sig ung ;-)
 
Idag har jag målat klart dörren och varit till Matfors en sväng. Köpte en ny hallmatta och var på apoteket för att köpa finnmedel men mitt som jag använder hade de slutat med.. Tur jag ska till stan en sväng imorrn.
 
Jag har haft sällis av Karlns mamma i två dagar nu, hon är här och städar ur en bostadsbarack åt Karln, så vi två och Karlns syster har fikat gofika så vi snart kommer rulla fram..
Jag måste nog schasa på pappsen med den där cykeln ;-)
 
 
Imorrn är det 1-års kalas för lilla Molly hemma hos Regina, så då ska jag och Elviz åka dit på tårta och bus :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0