Strul

Publicerat: 2012-07-26 Kl: 22:26:35 | I kategori: Hemma i Byn



Blogg.sestrular på datorn idag. Får se om jag kan publicera det här från telen! Ser ni det här så funkar det ;) Väderleksrapporten kanske utgår eller blir väldigt sen idag, men ni klarar er säkert.

 

Ja, jag fortsätter att måla här hemma, det känns som det aldrig tar slut för när man målar på ett ställe så ser det dassigt ut på andra ställen så då måste jag även måla där! Ejes färghus blir nog överlycklig, så mycket vitfärg jag handlat i år :)

 

Jag och Elviz tog fyrhjulingen och drog ner till Mats och Karin förrut med där var det ingen hemma så det var bara att åka hem igen. Han tror han kan hålla sig undan uppvaktning tror jag, men se det kan han inte för jag ger mig inte :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0