Sista Juli

Publicerat: 2012-07-31 Kl: 23:31:07 | I kategori: Hemma i Byn



Då var det sista Juli och snart första augusti och det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag HURRA HURRA HURRA :)
 
Idag har det inte blivit många knop gjorda. Vädret har inte varit på topp och jag har varit trött.
Ringde lite samtal imorse, tvättat lite och legat på soffan och läst, det är min dag det :)
 
Jag läser en sån hemsk bok nu, den är nästan så hemsk och vidrig att jag funderade ett tag på att inte fortsätta läsa den.. Då kan ni kanske tänka er, jag som brukar kunna sätta upp en mur och inte ta åt mig riktigt av alla dessa sanna böcker mådde illa när den var som värst..
 
 
Det är en bra bok men fruktansvärd, så om du inte kan läsa om barn som far illa är det ingen bok för dig..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0