Hej då

Publicerat: 2012-07-30 Kl: 22:34:28 | I kategori: Hemma i Byn



Jag borde nog bli säljare tror jag :)
Idag har jag både sålt kaffemaskinen och bilen, så nu får jag åka fyrhjuling resten av sommaren ;) Satte ut bilen på annons imorse och ikväll hämtades den av några från Östersund. Det kallar jag snabb affär, jag trodde det skulle dröja länge innan den blev såld... Ibland har man flyt.
 
Dagen har mest gått åt till att skura ur bilen och lite läsning på altan. Alla viktiga samtal gjordes imorse, bara ett kvar där jag missade telefontiden. Men vad skönt det känns när man avverkat massa saker som man flyttat fram en längre tid..
Elviz, han har varit på friarstråk i grannars mest hela dan :)
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0