Smygtitt på sovrummet

Publicerat: 2012-01-08 Kl: 23:14:07 | I kategori: Renovering



Det börjar närma sig ett färdigt sovrum och nu ser man hur fint det kommer att bli när det är klart. Det känns så bra :)

Jag målade de sista
jag kunde på fönstren idag, måste tyvärr lämna lite omålat på dem till sommaren.  Eftersom det inte går att ha fönstren öppna för torkning när det är 15 grader kallt ute så upplyste målaren mig om att fönstren kommer att fastna så det inte går att öppna dem om jag målade själva lilla ramen runt glaset. Vilket jag inte hade tänkt på..

Tänkte att jag skulle för Lindas skull som efterfrågat bilder ge er en liten gluttning till vad som komma skall :)


Som ni ser så saknas det golv och taklist och det kommer att dröja 1-2 veckor innan de är på plats för snickaren är som sagt i Thailand.
Det är sänggaveln som jag klätt om som hänger på väggen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0