Månadens sista barnkalas avklarat

Publicerat: 2012-01-20 Kl: 22:04:50 | I kategori: Allmänt



Då har vi varit på 6-års kalas med thaimat och tårta. Det är såå gott med thaimat, jag fattar inte hur hon får till maten. För om jag skulle laga samma mat skulle det inte bli lika bra. Tro mig, jag har försökt!

Ben10 ultimate klockan blev mycket uppskattad, så den har vi lekt med och även byggt om en Transformers Optimus Prime till lastbil och sen tillbaka till robot igen.. Läst tre böcker med lillasyster Elvira och knäppt massa kort :)

6-åringen



Syrran posar i sin nya mössa

Mätta och belåtna sitter vi vid varsin dator och slötittar på tv. Tro om jag ska föreslå ett Prison Break avsnitt, så vi blir klar med den serien nångång så jag kan börja titta på Sons of Anarchy.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0