Mac eller PC?

Publicerat: 2012-01-06 Kl: 13:02:20 | I kategori: Prylar



Min dator håller på att dumma sig. Idag har jag fått tillbringa närmare en timme bara för att få igång den. Så nu har jag säkerhetskopierat alla bilder och dokument som jag inte vill bli av med.
För min känsla säger att den kraschar snart :(

Jag har en Sony Vaio och det är den bästa jag haft eller det är den enda laptop jag haft så jag har inget att jämföra med.. Men jag är nöjd, fina färger, mycket plats egentligen alldeles för onödigt bra för mitt lilla användande enligt pappa när jag prompt skulle ha just denna. Vet inte riktigt varför jag fastnade för den. Det kanske var det dyra priset.. Dyrt= Bäst ;)

Så egentligen vore ju det rätta att köpa en ny Vaio men nu pratar alla om Mac och hur bra de är. Så nu tror jag att jag vill ha en MacBook Air. Det jag tvekar på är att den är helt annorlunda mot PC i hur knappar och andra grunker fungerar och priset! Tänk om jag inte alls gillar den och har betalad 15.000:- för en dator.
Här vet jag inte om Dyrt= Bäst stämmer...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0