Jag är lapp och jag har mina renar..

Publicerat: 2012-01-05 Kl: 20:41:20 | I kategori: Hemma i Byn



Jaha, då var det Afton idag då. Imorrn är det röddag och ledigt för de flesta, men inte för karln för han vet inte vad ledigt är!!

Dagen började med plogning. Snön som kommit är jättetung, så ibland fick jag backa och ta sats för att jag skulle få bort den. Men roligt är det :)

image description

Sovrummet har fått sig en omgång med penseln innan det blev två rätters middag i grannars, med älggryta till varmrätt och gino till dessert.. Mumsfillibabba och Tack för maten!

Nu ligger karln bredvid mig och sover medans jag tittar på The Voice Sverige och Wordfeudar med Brolle, sen ska jag se på Coco före Chanel filmen tror jag..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0