Inte riktigt som jag tänkt mig

Publicerat: 2012-01-31 Kl: 19:33:23 | I kategori: Hemma i Byn



Dagen blev inte som jag planerat. Tänkte att jag skulle vara ute hela dan med Diva, åka en rejäl sparktur och grejsa lite på gårn. Men istället så vaknade jag med den värsta magvärken jag nånsin känt. Jag trodde jag skulle dö eller att magen skulle spricka. Satt på toa i en timme och visste inte vart jag skulle ta vägen, kallsvetten rann och Ozzy gjorde kullerbytter på fötterna mina. Vilket inte riktigt uppskattades idag.
När värken äntligen släppte lite tog jag mig till sängen och somnade en timme. Sen har jag varit öm i magen hela dan och inte har jag fått i mig nån mat heller.
Klockan fyra tog vi oss ut på en liten sparktur men jag vågade mig inte så långt ifall värken skulle komma tillbaka. Så det har nog inte varit en sån jätterolig dag för Diva heller men det tar vi igen imorrn hoppas jag.





Nu står snälle Karln och gör havregrynsgröt åt mig så jag får nått i magen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0