Inga katter i soffan!

Publicerat: 2012-01-10 Kl: 23:46:15 | I kategori: Hemma i Byn



Agnes minne försvann med håret tror jag.

När vi skaffade tygsoffa för många år sen så bestämde vi att katterna inte skulle få vara i den pga att det är svårare att hålla ren en soffa i tyg och att vi har flera allergiker runt oss.
Vi kämpade ett tag med vattenflaskan men tillslut fattade de att soffan inte var deras.. Ozzy har tjuvsovit nån natt men hoppar ner så fort han hör att vi är vaken.. Så de vet att det är förbjudet..
Men nu är det som om Agnes har glömt all vett och etikett. Hon är uppe på köksbänken, köksbordet och jag får kasta ner henne från soffan ca 50-60 gånger per kväll
Jag tycker lite synd om henne men jag kan inte låta henne vara i soffan och inte Ozzy som tappar mer hår.
Tror vattenflaskan åker fram igen snart! ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0