Homestyling

Publicerat: 2012-01-21 Kl: 01:52:54 | I kategori: Tips



När jag skulle sälja min lägenhet förra hösten så frågade min mäklare om jag kunde tänka mig att en stylist och en proffs fotograf skulle fixa och ta bilderna på min lägenhet, som ett test för deras skull om det funkade bra..

 

Jag behövde inte fundera många sekunder.. Det var hur kul som helst, jag var med hela tiden och fick titta och tycka till om bilderna och stylisten tyckte att jag hade så fint så hon nästan inte behövt varit med! Hur glad blir man inte när man får höra nått sånt och av en riktig stylist. Det levde jag länge på :)

 

Lägenheten blev såld snabbt och jag tjänade en liten hacka på den ;) Jag tror att det är jätteviktigt att ha snygga bilder när man ska sälja, det är värt det även om det kostar nån extra krona..

 

Här är några av bilderna..

 

 

 

 

Jag saknar min lägenhet ibland men inte stan! Skulle vilja ta den hit hem till byn :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0