Fy för Översittare

Publicerat: 2012-01-03 Kl: 01:02:05 | I kategori: Allmänt



Jag är så fruktansvärt less på folk som tror att de är bäst, kan allt och tar på sig stora chefen rollen fast att de egentligen bara är snorungar som sätts på plats bara man harklar sig..

Det finns så otroligt mycket okunskap som lyser igenom men de fattar det inte själv och är för stolt för att fråga om hjälp.
Men det måste väl vara bättre att be om hjälp och vara ödmjuk mot människor så att saker och ting blir rätt på en gång än att få det upptryckt i ansiktet gång på gång att man gjort fel..

Fast jag tycker att det är ganska roligt att trycka upp i ansiktet på sånna personer att de gjort fel ;)

Tänk på det:  Som man själv vill bli behandlad ska man behandla andra...

Tack bloggen för att du finns så jag har nånting att avreagera mig på såhär mitt i natten när jag upptäckt en massa fel i mina papper och skrivit ett argt mail till vederbörande :)

Nu är jag lugn igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0