Varför är det så tråkigt att laga mat till sig själv?

Publicerat: 2012-01-10 Kl: 17:26:29 | I kategori: Hemma i Byn



Brolle kom på ett spontanbesök idag med mammas gocart i bred sladd och jag fick vila i min städning :) Vi drack zoegas, surrade och surfade runt i cybervärlden.

Jag och Brolle på Holmsjön med mamma och Arnans båt

Jag är gräsänka idag för karln har åkt till Charlottenberg för att hämta en maskin och det är tydligen långt dit.
Så dagens middag blev äggröra, broccoli, färska champinjoner, enkelt och gott. Det är så tråkigt att laga mat till bara sig själv men jag har bestämt mig för att jag ska börja sköta mina matintag, för jag kan inte klaga på att jag är så smal om jag inte äter mat med nån ordning..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0