W.T.F

Publicerat: 2012-02-06 Kl: 20:31:45 | I kategori: Renovering



Måste tyvärr meddela att min Walk In Closet kommer att dröja. Jag var redo, skulle sätta peneln i väggen, kollade ner och vattenskadan är ett faktum :(
Nu är frågan bara, hur mycket det är? Vill det sig illa så är även badrummet skadat och det har vi inte inräknat i våran budget just nu!

Imorrn är det bara att ta tjuren vid hornen och ringa försäkringsbolaget så det kommer igång och blir klart nångång.. Det är tredje gången vi har vattenskada sen jag flyttade in och det är inte roligt, så jag hoppas att det bara är i skrubben och inte har vandrat iväg längre.

Jag återkommer med mer info och bilder. Tänkte knäppa före och efter bilder ändå och nu måste jag göra det innan det kommer massa karlar och river.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0