SkorSkorSkor

Publicerat: 2012-02-18 Kl: 19:48:29 | I kategori: Allmänt



Vi var som sagt till stan (läs Birsta) en sväng idag. Mediamarkt och Biltema fick sig ett besök. Det var inte så farligt mycket folk ute i farten som det brukar vara i Birsta på lördagar. Men det är ju slutet på månaden så folk har väl inga pengar kanske..

Resan avslutades med en stopp hos Karlns mamma där vi visste att Jossan höll hus idag och man måste ta alla chanser man får att träffa henne nu för tiden för det händer inte så ofta :(

Jag som alltid är väldigt fascinerad av hennes skor var ju som vanligt tvungen att prova och med hjälp av Karln ta ett stapplande steg ;)



Jag bryter fötterna av mig bara jag tittar på skor med höga klackar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0