Ge någon en kram

Publicerat: 2012-02-14 Kl: 15:47:10 | I kategori: Hemma i Byn



Idag var det inge roligt väder att vara ute och åka spark i. Det är nästan snöstorm här hemma i byn. Det piskade riktigt mot ansiktet och det blev rejält motstånd ibland.
Så nu håller jag mig inne resten av dagen. Ska göra iordning Karlns Alla Hjärtans present och middag, tror det blir en riktigt lyxig korvstroganoff dagen till ära :)
Vi brukar inte fira Alla Hjärtans Dag men om jag ändå har tänkt att köpa nått till Karln eller oss tillsammans brukar jag passa på att göra det en dag som denna. Då blir det ändå lite speciellt!

Jag bjuder på en sommarbild mitt i snöstormen..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0